Kofax Control Suite er nu kommet i 4. release. Som MPS-hus er vi rigtigt glade for de tanker, som ligger bag Kofax Control Suite, da de er meget fremsynede. Kofax Control Suite passer perfekt ind i en moderne virksomhed, hvor medarbejdere befinder sig på flere steder og på alle typer af platforme. Synergierne imellem produkterne (AutoStore, Equitrac, Output Manager og Business Connect) er fantastisk gode.
Af fixes og forbedringer i release 4 skal nævnes:
Equitrac
Der kommer nu flere funktioner fra SafeCom over i Equitrac. Det betyder bl.a. at man nu kan modificere eksisterende brugere (bruger oplysninger, department codes, billing codes etc.). Vi forventer at flere af de ting, som fungerer rigtigt god i SafeCom, stille og roligt kommer over Equitrac. Udover en masse rettelser i Equitrac, så er værktøjerne til at migrere fra SafeCom til Equitrac nu forbedret væsentligt, så det er nemmere at skifte platform.
Kofax Business Connect
For dem, som ikke lige kender Business Connect, er det den mobile integration til AutoStore og Equitrac. Med Active Directory authentication, så der er styr på sikkerheden, virker det på tværs af mobile enheder så som telefoner, iPods og tablets. Ud over rettelser og små ændringer, som gør det nemmere at sende data ind i firmaet, er der nu også understøttelse af database-opslag direkte på den mobile enhed. Og så er der nu understøttelse for Fingerprint/Touch ID authentication.
Så nu er der endnu flere grunde til at kigge på muligheden for at ens medarbejdere sikkert kan sende data ind, uanset hvor i verden de befinder sig.
AutoStore
Her er der kommet en hel stribe rettelser og forbedringer. De mest kritiske er at OCR-processerne nu er forbedret og fejlrettet, ligesom PDF-kvaliteten er forbedret væsentligt. Ligeledes er muligheden for at detektere og fjerne blanke sider i skanninger nu også forstærket. Sidst, men ikke mindst, så er der support for Microsoft Exchange 2019 samt forbedringer i Office 365 integrationen.
AutoCapture
Klienten, som bringer AutoStore ud på brugernes PC’ere eller Citrix, supporterer nu database-opslag i forbindelse med forms. Det er derfor muligt at give brugerne valgmuligheder baseret på eks. firmaets kunde-database. Slut med statiske lister, som skal opdateres løbende!
Java
Det er nu muligt at benytte Amazon Corretto i stedet for Oracle Java. Dette tiltag grundet ændrede licens-regler fra Oracle.
Power PDF
Forstærket integration imellem Power PDF og AutoStore. Power PDF er Kofax’s enormt stærke og meget prisbillige pendant til Adobe Acrobat DC.
Integration på printere/MFP’ere
Den nye Unified Platform betyder at brugergrænsefladen på enhederne er så ens som muligt. Dette betyder at virksomheder med flere producenter eller platforme, nu vil kunne opnå en næsten ens brugergrænseflade uanset hvilken enhed brugeren benytter. Dette forenkler brugernes hverdag, letter arbejdsgange og overflødiggør undervisning af brugere når der kommer nye printere; de kender allerede produktet. Ydermere er dette enormt stærk hvis man skifter eksisterende printerflåde ud, fra en producent til en anden: hvor man før skulle undervise brugere, håndtere flere support-kald grundet manglende viden om ”den nye printer”, så kan man nu fuldstændigt erstatte producentens brugergrænseflade med ens. Ikke alle producenter er understøttet endnu, men der kommer stille og roligt flere producenter og modeller på for hver release. Lige nu er 20 producenter og 1300 modeller understøttet!
Scriptor er danmarks førende print management konsulenthus, og har mange års erfaring med implementering af Kofax løsninger hos danske virksomheder. Vi blev i 2020 dansk distributør for Kofax’s banebrydene produkter Autostore, Safecom, Equitrac, eCopy, Output Manager samt Controlsuite.
Kontakt os for en uforpligtende drøftelse af jeres behov